Vi står ved terskelen til 2015. Jeg vil benytte anledningen til å ønske alle et riktig godt Nytt År! 2015 er valgår. Stø kurs med Høyre for videre utvikling av Drammen. Det vil være vår hovedoppfordring til velgerne. Vi arbeider nå i innspurten med program og liste. Nå, nær årsskiftet, vil jeg benytte anledningen til … Fortsett Vi skal gjøre Drammen enda bedre
Kategori: Politikk
Leie til eie
Det er 125 familier som har fått rådgivning og gjennom det kjøpt egen leilighet. Kommunens prosjekt "eie til leie" har gode resultater å vise til. I Norge er det mange som eier sin egen bopel, og vi i Drammen kommune ønsker å få folk over fra å leie til eie. Det er flere grunner til det. … Fortsett Leie til eie
Ungdomstorget – en dør inn
Drammen kommune hjelper ungdom som trenger det og det skal være lett å få hjelp. Ungdomstorget er en dør inn til hjelpeapparatet. Drammen kommune har etablert Ungdomstorget. 58 ungdommer droppet innom i september i tillegg til de som hadde avtale. Drammen kommunes Uteteam er på plass. I tillegg finner du følgende tjenester: Psykisk helse, NAV, … Fortsett Ungdomstorget – en dør inn
Om å ha og ta ansvar
Dagens leder i DT minner meg om sofademokraten, som i Rolv Wesenlunds skikkelse synset om aktuelle saker med lite kunnskap og sterke meninger. Det er greit når det går på sak, men det blir mer problematisk når det går utover noen. I dette tilfelle meg. Vedkommende som har skrevet lederen kan neppe ha lest rapporten … Fortsett Om å ha og ta ansvar
Godt å bli frikjent
Jeg er svært glad for at vi nå har kommet godt i gang i arbeidet med nytt sykehus på Brakerøya. Det skal bygges 150.000 kvm. sykehus og investeres om lag 10 mrd. kroner. Vestre Viken-sykehuset blir et sykehus for 500.000 mennesker, en arbeidsplass for flere tusen ansatte og et sted svært mange vil besøke hver … Fortsett Godt å bli frikjent
