Sammen med komiteleder Sigrid Thielemann har jeg skrevet denne kronikken Drammen kommune jobber for at Drammen er og skal forbli en trygg by å bli eldre i. Derfor er vi opptatt av at folk skal ha tilgang til gode helse- og omsorgstjenester raskt, når behovet er der. Vi følger løpende med på status for dette. … Fortsett God eldreomsorg i Drammen skal bli bedre
Kategori: Meninger
Søndagshandel
Tenk om kinoen må stenge av de store salene på søndager eller at bensinstasjonene bare får holde en pumpe åpen. Tenk om et treningssenter, som holder åpent 7 dager i uken, må stenge av store deler av lokalet på søndager. En restaurant må ta ut mange bord på søndager fordi det skal være et annet og … Fortsett Søndagshandel
Om å ha og ta ansvar
Dagens leder i DT minner meg om sofademokraten, som i Rolv Wesenlunds skikkelse synset om aktuelle saker med lite kunnskap og sterke meninger. Det er greit når det går på sak, men det blir mer problematisk når det går utover noen. I dette tilfelle meg. Vedkommende som har skrevet lederen kan neppe ha lest rapporten … Fortsett Om å ha og ta ansvar
Godt å bli frikjent
Jeg er svært glad for at vi nå har kommet godt i gang i arbeidet med nytt sykehus på Brakerøya. Det skal bygges 150.000 kvm. sykehus og investeres om lag 10 mrd. kroner. Vestre Viken-sykehuset blir et sykehus for 500.000 mennesker, en arbeidsplass for flere tusen ansatte og et sted svært mange vil besøke hver … Fortsett Godt å bli frikjent
Takk til Høyres Turid
Gjennom snart 30 år med oppryddingsarbeid og 15 år med utviklingsprosjekter fremstår Drammen i dag som en ny by. Byens forvandling har allerede fått stor nasjonal og internasjonal oppmerksomhet. Hvem er det så som kan ta æren for det? Det er mange. Fra statlige virksomheter til lokale. Fra offentlige til private aktører. Og selvfølgelig de … Fortsett Takk til Høyres Turid

