Dette er et innlegg jeg skrev en gang på 90-tallet. Det er lenge siden, og innlegget er enda mer aktuelt i dag. Dette innlegget tenker jeg mye tilbake på fordi det det berører etter min mening noe vesentlig. Hvorfor har vi egentlig filmsensur, når du i alternativ virkelighet kan skape noe som langt overgår de sterkeste filmer? Innlegget sto … Fortsett Alternativ virkelighet
Kategori: Meninger
Bilparkering i Drammen sentrum
Mange mener mye om parkering. Det er bra med engasjement. Det som er veldig spesielt er at debatten i politiske fora starter fra null hver eneste gang, som om vi ikke har snakket om det tidligere. Uten kunnskapsgrunnlag og med masse synsing. Det fremmes påstander som bare beviser at enkelte; enten har dårlig korttidshukommelse eller at … Fortsett Bilparkering i Drammen sentrum
Arbeiderpartiets ferskeste bidrag i sykehussaken
Velgerne ga Arbeiderpartiet avløsning ved siste stortingsvalg. I opposisjon har Arbeiderpartiet en rolle å fylle. De skal være et korrektiv til flertallet og de skal anvise en alternativ politikk. Når Arbeiderpartiets leder på Kongsberg og tidligere stortingsrepresentant nå går ut og mener at det nye sykehuset i Drammen bør bli mindre og billigere slik at … Fortsett Arbeiderpartiets ferskeste bidrag i sykehussaken
Velkommen til min blogg
Velkommen til min nye blogg. Jeg skriver om saker jeg er opptatt av og slik jeg ser dem. Som ordfører følger jeg byens utvikling tett. Her kommer jeg til å dele litt av det jeg opplever. Det blir mine meninger og mine ord som beskriver saker. Drammen har hatt en fantastisk utvikling de siste årene. … Fortsett Velkommen til min blogg
